Surah Al-Humazah (104)
Aayat 1
وَيۡلٞ لِّكُلِّ هُمَزَةٖ
لُّمَزَةٍ ١
“Badi halãkat hai har bahot
tãna dene wãle, bahot aeb lagãne wãle ke liye.”
Is ãyate kareema mein
Allah Tãla ne jahannam ki wãdi wãle, ya halãkat o azaab ki
dhamki har us shakhs ko di hai jo logon ki aeb joi aur munh par ya peeth peechhe
ghhibat karta phirta hai. { هُمَزَةٖ }
se murãd woh aadmi hai jo kisi ki uske munh par burãi bayãn karta hai aur {
لُّمَزَةٍ } usko kehte hai jo
kisi ki peeth peeche burãi karta hai, jaise ke Allah Tãla ne irshãd farmãya:
وَلَا تُطِعۡ كُلَّ
حَلَّافٖ مَّهِينٍ ١٠ هَمَّازٖ
مَّشَّآءِۢ بِنَمِيمٖ ١١
“Aur tu kisi bahot qasmen khãne wãle zaleel ka
kehna mat maan. Jo bahot tãne dene wãla, chughhli mein
bahot daud dhoop karne wãla hai.” [Al-Qalam #
68: 10 & 11] Aur farmãya:
يَٰٓأَيُّهَا ٱلَّذِينَ
ءَامَنُواْ لَا يَسۡخَرۡ قَوۡمٞ مِّن قَوۡمٍ عَسَىٰٓ أَن يَكُونُواْ خَيۡرٗا
مِّنۡهُمۡ وَلَا نِسَآءٞ مِّن نِّسَآءٍ عَسَىٰٓ أَن يَكُنَّ خَيۡرٗا مِّنۡهُنَّۖ
وَلَا تَلۡمِزُوٓاْ أَنفُسَكُمۡ وَلَا تَنَابَزُواْ بِٱلۡأَلۡقَٰبِۖ بِئۡسَ ٱلِٱسۡمُ
ٱلۡفُسُوقُ بَعۡدَ ٱلۡإِيمَٰنِۚ وَمَن لَّمۡ يَتُبۡ فَأُوْلَٰٓئِكَ هُمُ ٱلظَّٰلِمُونَ
١١
“Ae logo jo imaan lãe ho! Koi qaum
kisi qaum se mazãq na kare, ho sakta hai
ke woh unse behtar ho, aur na koi aurten doosri aurton se ho sakta hai ke woh unse
behtar ho, aur na apne logon par aib lagão aur na ek doosre
ko bure nãmo ke saath pukãro, imaan ke baad
fãsiq hona bura naam hai aur jisne tabua na ki so wohi
asal zaalim hai.” [Al-Hujurat # 49: 11] Aur farmãya:
يَٰٓأَيُّهَا ٱلَّذِينَ
ءَامَنُواْ ٱجۡتَنِبُواْ كَثِيرٗا مِّنَ ٱلظَّنِّ إِنَّ بَعۡضَ ٱلظَّنِّ إِثۡمٞۖ
وَ لَا تَجَسَّسُواْ وَلَا يَغۡتَب بَّعۡضُكُم بَعۡضًاۚ أَيُحِبُّ أَحَدُكُمۡ أَن
يَأۡكُلَ لَحۡمَ أَخِيهِ مَيۡتٗا فَكَرِهۡتُمُوهُۚ وَٱتَّقُواْ ٱللَّهَۚ إِنَّ ٱللَّهَ
تَوَّابٞ رَّحِيمٞ ١٢
“Ae logo jo imaan lãe ho! Bahot se
gumãn se bacho, yaqinan baaz gumãn gunãh hai aur na jãsosi karo aur na tum mein se koi doosre ki ghhibat kare, kya
tum mein se koi pasand karta hai ke apne bhãi ka gosht khãe, jabke woh
murda ho, so tum use na pasand karte ho aur Allah se daro, yaqinan Allah bahot
tauba qubool karne wãla, nihãyat reham wãla hai.” [Al-Hujurat
# 49: 12]
Saiyyadna Abu Huraira (Razi Allahu anhu)
bayãn karte hai ke Allah ke Rasool (ﷺ) ne famrãya: “tum jãnte ho ghhibat
kya hai?” logo ne kaha, Allah aur uske Rasool behtar jãnte hai. Aap ne
farmãya: “(ghhibat yeh hai ke) tum
apne bhãi ka zikar is tarah karo ke (agar woh sune to) use nãgawãr guzre.” Kisi ne
kaha, Ae Allah ke Rasool! Agar us mein woh aib maujood ho jo main keh raha hoon,
tab? Farmãya: “Agar us mein woh aib maujood hai jo tum keh rahe ho to tumne uski ghhibat
ki aur agar us mein woh aib maujood na ho to tumne us par bohtaan bãndha.” [Muslim
2589]
Aayat 2 & 3
ٱلَّذِي جَمَعَ مَالٗا
وَعَدَّدَهُۥ ٢ يَحۡسَبُ أَنَّ مَالَهُۥٓ
أَخۡلَدَهُۥ ٣
“woh jisne maal jama
kiya aur use gin gin kar rakha. Woh gumãn karta hai ke beshak
uska maal use hamesha zinda rakhega.”
Yãni logon ki aib
joi, un par tãna zãni aur unki tahqeer ka asal baiz uski maal jama karne ki had se badhi
hui khawãhish aur shadeed bukhal hai. Is bukhal ne chunke is mein farãghh dili ya
hamdardi ki koi khoobi bãqi nahin chhodi, is liye woh apni khasat o
kameengi par parda dãlne ke liye har sãhib e khair par
tanz karta aur uski aib joi karta hai, tãke koi uske
bukhal o hiras ki mazammat ki taraf mutawajja hi na ho sake. Munãfeqeen bhi yahi
kaam karte the. Irshãd farmãya:
ٱلَّذِينَ
يَلۡمِزُونَ ٱلۡمُطَّوِّعِينَ مِنَ ٱلۡمُؤۡمِنِينَ فِي ٱلصَّدَقَٰتِ وَٱلَّذِينَ
لَا يَجِدُونَ إِلَّا جُهۡدَهُمۡ فَيَسۡخَرُونَ مِنۡهُمۡ سَخِرَ ٱللَّهُ مِنۡهُمۡ
وَلَهُمۡ عَذَابٌ أَلِيمٌ ٧٩
“Woh log jo sadqãt mein kush dili
se hissa lene wãle mominon par taan kãrte hai aur un
par bhi jo apni mehnat ke siwa kuchh nahin paate, so woh unse mazãq karte hain.
Allah ne unse mazãq kiya hai aur unke
liye dardnaak azaab hai.” [At-Tawbah # 9: 79]
Uske alãwa woh ziyãda se ziyãda maal jama
karne ke liye doosron ki badgoi aur aib joi karta hai aur apne aap ko saaf
sutra izhãr karta hai, tãke log har saude aur har kaam mein kisi aur
se mãmla karne ke bajãe sirf usse mãmla kare aur uska
maal bhadta rahe. Uska tarze amal batãte hain ke woh maal
ko maut se bachãne wãla samjhta hai,
kyunke utni umar hone ke bawajood woh maal jama hi karta hai, na Allah ka haq
ada karta hai aur na bandon ka, to usse saaf izhãr hai ke woh
samjhta hai ke yeh jama kiya huwa maal use marne nahin dega, balke hamesah
zinda rakhega.
Aayat 4 to 7
كَلَّاۖ لَيُنۢبَذَنَّ فِي
ٱلۡحُطَمَةِ ٤ وَمَآ أَدۡرَىٰكَ مَا ٱلۡحُطَمَةُ ٥ نَارُ ٱللَّهِ ٱلۡمُوقَدَةُ ٦ ٱلَّتِي
تَطَّلِعُ عَلَى ٱلۡأَفِۡٔدَةِ ٧
“Hargiz nahin, yaqinan
woh zaroor hutma mein phenka jãeyga. Aur tujhe
kis cheez ne mãloom karwãya ke woh hutma
kya hai? Allah ki bhadkãi hui aag hai. Woh
jo dilo par jhãnkti hai.”
Allah Tãla ne farmãya ke uska gumãn ghhalat hai,
use maut zaroor aaegi aur us aarzi zindagi ke baad daaimi zindagi aaegi, jis
mein use apne bure ãmaal ki saza bhugatni hogi aur qayãmat ke din use us
aag mein daal diya jãeyga jo apne andar daali jãne wãli har cheez ko
neest o nãbood kar degi. Aage farmãya ke Ae Nabi! Aap ko kya maal ke woh
{hutma} yãni jahannam kya cheez hai? Phir kaha ke woh Allah Tãla ki jalãi hui aag hogi,
jis ka endhan aadmi aur pathar honge aur jo apni shiddat aur tezi ke sabab jismon
ko jalãti hui dilon tak pahunch jãyegi.
ٱلۡحُطَمَةِ
Yãni bahot hi tod
phod dene wãli, jaisa ke Saiyyada Aisha (Razi Allahu anha) bayãn karti hai ke Allah
ke Rasool (ﷺ)
ne farmãya: { رَأَيْتُ
جَهَنَّمَ يَحْطِمُ بَعْضُهَا بَعْضًا
} “maine jahannam
ko dekha ke uske apne hisse ek doosre ko tod rahe the.” [Bukhãri 1212]
نَارُ
ٱللَّهِ ٱلۡمُوقَدَةُ
“Allah ki aag” kehne mein us aag ki jo
haulnãki bayãn hui hai woh kisi aur lafz mein bayãn ho hi nahin
sakti. Saiyyadna Abu Huraira (Razi Allahu anhu) bayãn karte hai ke ham
Allah ke Rasool (ﷺ) ke saath the ke kisi cheez ke girne ki ãwaaz aai. Allah
ke Rasool (ﷺ)
ne farmãya: “Tum jãnte ho yeh ãwaaz kaisi hai?”
hamne kaha, Allah aur uske Rasool behtar jãnte hai. Aapne
farmãya: “yeh ek pathar hai jo sattar (70) saal pehle dozakh mein phenka gaya
tha, woh dozakh mein girta raha, yahãn tak ke ab is
waqt woh uski taeh mein pahuncha hai.” [Muslim 2844]
Saiyyadna Samrah bin Jundab (Razi Allahu
anhu) bayan karte hai ke Allah ke Rasool (ﷺ) ne farmaya: “Aag unmien se baaz ke takhno
tak pahuchegi, baaz ke ghutno tak, baaz ki kamar tak aur baaz ki hansli tak
pahuchegi.” [Muslim 2845]
Saiyyadna Abu Huraira (Razi Allahu anhu)
bayãn karte hai ke Allah ke Rasool (ﷺ) ne famrãya: “Tumhãri yeh (duniya ki) aag jahannam ki aag ke muqãble mein (apni
garmi aur halãkat khezi mein) sattarwãn (70) hissa hai.” Kisi ne kaha, ya Allah ke
Rasool! (jalãne ke liye to) yeh hamãri duniya ke aag hi kãfi thi. Farmãya: “Haan, lekin
aatish douzakh to usse unattar (69) hisse tez hai aur uska har hissa is duniya
ki aag ke barãbar garam hai.” [Bukhãri 3265, Muslim
2843]
Saiyyadna Abu huraira (Razi Allahu anhu)
bayãn karte hai ke Allah ke Rasool (ﷺ) ne farmãya: “Qayãmat ke din dozakh
ko lãya jãyega, uski 70000 lagãmen hongi, har lagãm ke saath 70000
farishte honge, jo use kheench rahe honge.” [Muslim 2842]
Saiyyadna Anas bin Malik (Razi Allahu anhu)
bayãn karte hai ke Allah ke Rasool (ﷺ) ne farmãya: “Qayãmat ke din jahannamiyon
mein se ek aise shakhs ko lãya jãyega jo duniya
mein sabse ziyãda khushaal tha, phir use dozakh mein ek ghhauta diya jãyega, phir usse
poochha jãyega, Ae ibne ãdam! Kya tune kabhi koi khair dekhi? Kya
tujh par kabhi khush haali ka koi lamha guzra? Woh kahega, nahin Allah ki
qasam! Ae mere Rab! (maine koi khair nahin dekhi) phir jannatiyon mein ek aise
shakhs ko lãya jãyega jo duniya mein sab logon se ziyãda bure haal mein
tha. Use jannat mein ek ghhauta diya jãyega, phir usse
poocha jãyega, ae ibne ãdam! Kya tune kabhi koi tangi o musibat
dekhi? Kya tujh par kabhi koi mushkil o takleef dah lamha bhi aya? Woh kahega,
nahin Allah ki qasam! Ae mere Rab! Allah ki qasam, mujh par kabhi koi tangi o
musibat nahin aae aur na maine kabhi koi sakhti dekhi.” [Muslim 2807]
Aayat 8 & 9
إِنَّهَا عَلَيۡهِم
مُّؤۡصَدَةٞ ٨ فِي عَمَدٖ مُّمَدَّدَةِۢ ٩
“Yaqinan woh un par (har
taraf se ) band ki hui hai. Lambe lambe sutonon mein.”
Aag ko band kar diya jãyega yãni uski bhaanp ko
bhi bãhar nikalne ka rãsta nahin milega, dozakh ki poori garmi
andar hi rahegi, bãhar nahin nikalne pãyegi. Dozakh mein
lambe lambe sutoon honge jinke darmiyãn ki jagah band
karke aag ko band kar diya jãyega, jaise ke Allah Tãla ne irshãd farmãya:
وَٱلَّذِينَ كَفَرُواْ بَِٔايَٰتِنَا
هُمۡ أَصۡحَٰبُ ٱلۡمَشَۡٔمَةِ ١٩
عَلَيۡهِمۡ نَارٞ مُّؤۡصَدَةُۢ ٢٠
“Aur jin logo ne hamãri ãyat ka inkaar
kiya wohi bãen haath wãle hai. Un par
(her taraf se) aag band ki hui hogi.” [Al-Balad # 90: 19 & 20] Aur
farmãya:
مَن كَانَ يُرِيدُ ٱلۡحَيَوٰةَ
ٱلدُّنۡيَا وَزِينَتَهَا نُوَفِّ إِلَيۡهِمۡ أَعۡمَٰلَهُمۡ فِيهَا وَهُمۡ فِيهَا
لَا يُبۡخَسُونَ ١٥ أُوْلَٰٓئِكَ ٱلَّذِينَ لَيۡسَ لَهُمۡ فِي ٱلۡأٓخِرَةِ إِلَّا ٱلنَّارُۖ
وَحَبِطَ مَا صَنَعُواْ فِيهَا وَبَٰطِلٞ مَّا كَانُواْ يَعۡمَلُونَ ١٦
“Jo koi duniya ki zindagi aur uski
zeenat ka irãda rakhta ho ham unhen
unke ãmaal ka badla isi (duniya) mein poora de denge aur is (duniya) mein unse
kami nahin ki jãegi, yahi log hai jinke
aakhirat mein aag ke siwa kuchh nahin aur barbãd hogaya jo kuchh
unhone us mein kiya aur bekaar hai jo kuchh woh karte rahe the.” [Hud # 11:
15 & 16]
GANAPORE HANDICAP | VENTURIA, India
ReplyDeleteListen and experience GANAPORE HANDICAP video at VENTURIA, India. Play on your cell phone, tablet, or computer. Enjoy this experience in HD! youtube to mp3